czwartek, 30 czerwca 2016

jajkowy tusz do rzęs

Ciężko znaleźć w sklepach tusz który jest naturalny i nie szczypie w oczka. Do tego przy zmywaniu  robi się panda na twarzy -.-
Zrobiłam domowy tusz do rzęs, używam już od jakiegoś czasu i jestem BAAAARDZO zadowolona. Wytrzymuje cały dzień, a jak chcemy zmyć to wystarczy do tego jedynie woda. Efekt w dużej mierze zależy od proporcji jakich użyjemy i od szczoteczki. silikonowe szczoteczki niestety nie dają tak dobrego efektu jak te z włoskami, ponieważ z tamtych wszystko spływa i nie zostaje na rzęsach. Najlepiej nakładać 2 razy, żeby było widać efekt

do zrobienia tuszu użyłam
1/2 żółtka jajka (reszta na jajecznicę)
2 kropelki olejku lawendowego
2-3 tabletki węgla aktywowanego (taki z apteki, bez dodatku cukru i mięty bo drażni oczy)
pustego pojemniczka po tuszu
masa ma wyjść dosyć gęsta. Aby wlać tusz do pojemnika użyłam siatki i przedziurawiłam na rożku. Należy pamiętać żeby przed tym dokładnie umyć pojemnik !!




efekt:


Przed


Po


polecam wypróbować, fajny eksperyment i też zaoszczędzimy pieniądz na tuszu do rzęs. Jedyną wadą jest to, że termin ma krótki, wytrzymuje niecały miesiąc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz